پایان باز پروانه ها

مراسم پایان دوره کلاس‌های آموزشی خبرنگاران نوجوان و داوران کودک سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در عمارت هنرمند برگزار شد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، روز گذشته (شنبه ۲۶ مراد)، گوشه ای از عمارت هنرمند، خبرنگاران نوجوان با جلیقه های خبرنگاری نارنجی رنگ، روح تازه ای گرفته بود. سمت دیگر عمارت با رنگ قرمز و زرد لباس داوران کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک مزین شده بود.

چارلی چاپلین شناخته شده این برنامه حالا روی سن آمده بود تا با داوری حضار، بازیگر این دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان باشد.

فرید صلواتی مدیر مدرسه جشنواره در میان کودکان و نوجوانان به آنها یادآور شد که لحظات طلایی و پرنشاط جشنواره را قدر بدانند و از اساتیدی که در این بازه زمانی در کنارشان هستند، آموزه‌هایی در ارتباط با فیلمنامه‌نویسی، بازیگری و نقد و … یاد بگیرند.

مدیر مدرسه جشنواره به خانواده کودکان و نوجوانان نیز توصیه‌هایی کرد و در ادامه روند برگزاری جشنواره را برای آنها شرح داد و حضور خانواده ها در کنار فرزندانشان را غنیمت شمارد.

وی برگزاری این برنامه ها را باعث تحکم بنیان خانواده دانست و تاثیرات برگزاری این جشنواره را در تربیت کودکان و فرهنگ آنها موثر دانست.

فضای رونمایی با طنین صدای موسیقی‌نوازی کودکان و نوجوانان شور انگیزتر و جذاب‌تر شده بود.

برگزاری این برنامه‌ها با استفاده از اجرای کودکان نشان دهنده حس اعتماد بزرگترها و سپردن برنامه‌ای که با نام کودکان همراه است در کودکان و نوجوانان ایجاد انگیزه می کند.

حسن ختام این برنامه عکس یادگاری خبرنگاران نوجوان و داوران کودک در کنار مربیان و خانواده هایشان بود.