حمید رسولی، مدیر باشگاه مخاطبان مطرح کرد:

بیش از هزار نفر عضو «باشگاه مخاطبان» شدند

تخفیف پنجاه درصدی برای اعضاء باشگاه مخاطبان برای تماشای آثار جشنواره و همچنین حضور در کارگاه‌ها از جمله تسهیلاتی است که برای اعضای باشگاه مخاطبان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، حمید رسولی، مدیر باشگاه مخاطبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره درباره چگونگی عضوگیری «باشگاه مخاطبان» گفت: در تاریخ هفتم تیر سامانه‌ای به منظور جذب مخاطبان و ارائه خدمات افتتاح شد. بعد از افتتاح سامانه برای عضوگیری شروع به تبلیغات کردیم و در سطح شهر کانترهایی به همین منظور نصب شد و اطلاع‌رسانی صورت گرفت تا امروز که بیش از هزار نفر عضو این باشگاه شده‌اند.

رسولی درباره خدماتی که برای اعضای «باشگاه مخاطبان» در نظر گرفته‌ شده است، اظهار داشت: از جمله خدماتی که می‌توان به آن اشاره کرد، تخفیفی پنجاه درصدی است که برای براى اعضاء و در جهت تماشای آثار جشنواره در نظر گرفته شده است. ضمن این‌ که دارندگان کارت «باشگاه مخاطبان» در ایام برگزاری جشنواره امکان استفاده رایگان از وسایل حمل و نقل شهری را خواهند داشت. شرکت در کارگاه‌های جشنواره نیز برای اعضای باشگاه رایگان خواهد بود.

وی درباره استقبال علاقه‌مندان از این طرح بیان کرد: فکر می‌کنم که استقبال خوبی شد، چرا که در کمتر از یک‌ماه، برای هزار نفر کارت صادر شد. این تعداد بیانگر استقبال خوب مردم از این طرح است.

رسولی درباره هدف شکل‌گیری این باشگاه نیز گفت: هدف ما این بود که جشنواره مخاطبی پایدار و دائمی داشته باشد. ضمن این که با این روش بعد از جشنواره و در طول سال نیز می‌توان اخبار جشنواره را اطلاع رسانی کرد. با طرح «باشگاه مخاطبان» یک پایگاه اطلاعاتی هم از مخاطبان جشنواره تشکیل می‌شود. در نهایت هم این باشگاه باعث ایجاد نظم خواهد شد. با این روش به بهترین نحو ممکن نظم و هدایت اتفاق می‌افتد.