دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در مراسم تجدید میثاق با شهدا:

قدردان قهرمان هایی که هرگز تکرار نمی شوند هستیم

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: باید قدردان شهدا باشید و حضور شما داوران کودک و خبرنگاران نوجوان در این مکان یک تجدید بیعت با خون پاک قهرمانان ایران و اصفهان سرفراز است.

مانیدا ایزدخواستی_ یک روز مانده به پرواز پروانه ها در آسمان نصف جهان داوران کودک و خبرنگاران نوجوان به همراه دبیر جشنواره و جمعی از مسئولان، به دیدار شهدایی رفتند که آرامش این روزها را مدیون آنها هستند.

علیرضا تابش، دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در مراسم تجدید میثاق با شهدا با ابراز امیدواری از هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره در اصفهان اظهار کرد: امروز به همراه شما داوران کودک و خبرنگاران نوجوان وبا نیت های پاک و آرزو های خوب برای مردم ایران و شهروندان عزیز اصفهانی به گلستان شهدای اصفهان و در کنار مزار  پاک شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مدافع حرم آمده ایم.

وی ادامه داد: ما باید سال های سال مدیون خون شهدا باشیم چراکه جوانی و روز های خوب زندگی شان را به پای دین و ایران عزیز فدا کرده و در جبهه های جنگ و مراحل مختلف انقلاب اسلامی ایثار کردند.

تابش با بیان اینکه باید قدردان شهدا باشیم، تصریح کرد: شما کودکان و نوجوانان که قرار است یک هفته در کنار هم به تماشای فیلم بپردازید، باید قدردان شهدا باشید و حضور شما در این مکان یک تجدید بیعت با خون پاک قهرمانان ایران و اصفهان سرفراز است.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ادامه داد: همیشه در فیلم ها شاهد قهرمان ها بوده ایم و هم اکنون در مکانی قرار داریم که هزاران قهرمان اصیل ایرانی آرامیده اند و باید داستان  زندگی  و هدف هرکدام از این قهرمانان بزرگ سرمشق و الگویی برای ما و شما کودکان و نوجوانان باشد.

در پایان این مراسم داوران کودک و خبرنگاران نوجوان با حضور  بر سر مزار پر نور شهدای گمنام، شاخه گلی را با تمام وجود و با قلبی سرشار از عشق تقدیم آنها کردند.