سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد

نصف جهان در دست کودکان

جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پلی شده‌است میان همه کودکان ایران تا رویای کودکانه خود را بسازند.

سحر رشیدیانی_ شوق دیدن پرواز پروانه‌ها کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و این سی و دوم دوره است که کودکان باز شدن بال پروانه ها را انتظار می کشند.

کودکان با اشتیاق وصف ناپذیر به همراه خانواده هایشان به مجموعه‌ی تفریحی فرهنگی باغ غدیر آمده اند و مشتاقانه بادکنک ها و پرچم های جشنواره را بی وقفه و با انرژی بی پایان در هوا تکان می دهند.

در آیین افتتاحیه ‌‌همه کودک شده اند و باغ غدیر سرشار از رنگ، شادی، شور و انرژی است. در میان هیاهوی کودکان با شمارش معکوس، پژمان بازغی به عنوان مجری آیین اختتامیه بر روی صحنه آمد.

پوران درخشنده، مرضیه برومند، لیلی رشیدی، علیرضا تابش، شهردار اصفهان و جمعی از مسئولان استان اصفهان در آیین افتتاحیه حضور دارند و هم پای کودکان و نوجوانان شادی میکنند.

پژمان بازغی از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد دعوت می کند و بعد از قرائت پیام وزیر، دبیراجرایی جشنواره و شهردار اصفهان در جمع کودکان و نوجوانان، آغاز به کار جشنواره را اعلام می کنند.

افتتاحیه این دوره از جشنواره برنامه های زیادی برای کودکان شهر دارد و خواندن موسیقی توسط کودکان یکی از بخش های متفاوتی بود که هر شنونده ای را به خود مجذوب می کرد و فضای کودکانه جشنواره را بیشتر به ما یادآور می شد.

سر و صدای کودکان در نصف جهان پیچیده و شادی را در شهر پخش کرده است در میان دست و جیغ های حضار داوران کودک و نوجوان بر روی صحنه می‌آیند و با اجرای نمایشی کوتاه جهت حمایت از کودکان سیل زده نشان می دهند که هم سن و سال های خود در مناطق سیل زده ی کشورمان را فراموش نکرده اند.

صحنه عظیم افتتاحیه به کودکان سیل زده اختصاص پیدا کرده و عمو مهربان و خاله رویا به همراه تعدادی از کودکان سیل زده خوزستان وارد شدند. محبت و صفا به گونه ای میان کودکان دیده می‌شود که کودکان سیل زده تلخی زندگی امروز و دلشوره ی فردا را از یاد میبرند و جشنواره ی بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پلی شده‌است میان همه کودکان ایران تا رویای کودکانه خود را بسازند.