مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مطرح کرد:

تلفیق کتاب و سینما در دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان یزد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در پیامی از شهروندان یزدی و علاقمندان به فیلم دعوت به عمل آورد در دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یزد حضور یابند.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، مجید جوادیان زاده با اشاره به اینکه یزد در سال‌جاری به عنوان «پایتخت کتاب ایران» شناخته شده، افزود: در تلاش هستیم که در سالن‌های سینما، تلفیق کتاب و سینما را داشته باشیم و در در جهت ارتقای سواد نوشتاری و بصری کودکان و نوجوانان گام برداریم.

متن کامل پیام وی در ادامه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان استان یزد امسال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.
۱۰ فیلم کودک و نوجوان در پردیس سینمایی تک یزد به نمایش گذاشته می‌شود. جشنواره فیلم کودک و نوجوان، فرصتی است برای همه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها تا در این رویداد بزرگ فرهنگی، هنری و سینمایی که جنبه ملی و بین‌المللی دارد شرکت کنند. این رویداد گامی برای برقراری عدالت فرهنگی و هنری می‌باشد.
با توجه به اینکه سال‌جاری، یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته شده، در تلاش هستیم که در سالن‌های سینما، تلفیق کتاب و سینما را داشته باشیم و در جهت ارتقای سواد نوشتاری و بصری کودکان و نوجوانان گام برداریم.