در نشست رسانه‌ای فیلم «بازیوو» مطرح شد:

شادی و نشاط محور اصلی فیلم «بازیوو» است

نویسنده فیلم «بازیوو» گفت: قبل از آماده‌سازی ایده فیلم به دنبال این بودیم تا دنیای واقعی را وارد دنیای فانتزی کنیم و باتوجه به این ایده، ورود در دنیای بازی‌ها مطرح شد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بازیوو» شامگاه جمعه یکم شهریور در سالن بهمن پردیس سینمایی ساحل با حضور عوامل فیلم و رضا درستکار منتقد جلسه برگزار شد.
امیرحسین قهرایی کارگردان این فیلم در ابتدای جلسه گفت: این فیلم به گروه سنی خردسال تعلق دارد و به بیانی دیگر هدف از ساخت این فیلم ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان است.
وی با اشاره به ریتم قابل توجه فیلمنامه «بازیوو» ادامه داد: سکانس به سکانس این فیلم همراه با اتفاقات هیجان‌انگیز است که بیننده را از تماشای فیلم خسته نمی‌کند. این فیلم فضای موزیکال دارد و با اجرای موزیک‌های شاد خواهان تاثیرگذاری مثبت در ذهن کودکان است تا فارغ از اتفاقات و سختی‌های موجود برای آنان شادی را به ارمغان آورد.
همچنین سیدغلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم «بازیوو» اظهار کرد: این فیلم محصول همه عوامل اجرایی است و اگر هرکدام از عوامل این فیلم نبودند در کار اشکال ایجاد می‌شد.
در ادامه میثم معراجی تهیه‌کننده اجرایی فیلم «بازیوو» تصریح کرد: با اینکه بسیاری از ویژوال‌ها آماده نشده بود به احترام جشنواره مجبور شدیم به سرعت فیلم را اکران کنیم و این فیلم محصول موفق یک کار گروهی است.
سلمان خورشیدی نویسنده فیلم «بازیوو» نیز در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: قبل از آماده‌سازی ایده فیلم به دنبال این بودیم تا دنیای واقعی را وارد دنیای فانتزی کنیم و باتوجه به این ایده، ورود در دنیای بازی‌ها مطرح شد.

وی در پایان یادآور شد: در این فیلم دنیای دیجیتال در تعامل با دنیای واقعی است تا بر محوریت خانواده اتفاقات جذابی در این فیلم رخ دهد و تلاش کردیم اتفاقی متفاوتی را در سینمای کودک رقم بزنیم.