سینما سیار در آق قلای سیل زده

قطار سینما سیار در چهارمین روز از فعالیت خود وارد استان گلستان شهر سیل زده آق قلا شد.

طرح ملی سینما سیار که حالا چند روزی است به تمامی مناطق دور افتاده کشور سر زده امروز و در ادامه علاوه بر استان سیل زده گلستان به استان کردستان شهر سنندج روستای فرجه رفت و با نمایش فیلم گربه آوازخوان کار خود را شروع کرد.

این طرح امروز و در چهارمین روز فعالیت خود در استان سیستان و بلوچستان روستای علیمی، در استان مازندران در شهر زیرآب، مشکین شهراردبیل در کوی امام رضا، در هشترود روستای زردین، یاسوج روستای چنگلو، یزد روستای احمد آباد و روستای کریم آباد رفت.

همچنین نمایش آثار خاطره انگیر کودک و نوجوان در ادامه به شیراز در روستای فیروزآباد، ایلام در منطقه دشت عباس، کرمان در منطقه بروات، قزوین در منطقه نیکوییه، تربت حیدریه در منطقه شهرک ولیعصر، استان لرستان در منطقه در مره، سمنان در منطقه شهمیرزادبا ٢ اکران، تهران در منطقه صالح آباد، بیرجند در روستای خوسف، ادامه پیدا کرد.

تا پایان روز چهارم جمعا قطار سینما خاطره در ٢۵ استان کشور و ١٠٣ روستا جمعاً ١٠٩ اکران کرده است. این طرح تا پایان روز ۴ شهریور در ٢۵ استان کشور ادامه پیدا می کند.

براساس گزارش‌ها در روز چهارم استقبال از اکران‌ها به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و در پایان روز چهارم حدود ١٠ هزار نفر تا الان از سینما خاطره استقبال کرده اند.

«سینماخاطره» که با هدف ایجاد نشاط و شادی در قالب نمایش فیلم‌های شاد، موزیکال و خاطره‌انگیز برای کودکان ونوجوانان مناطق محروم تدارک دیده شده است؛ به صورت رایگان برگزار می‌شود.