تقدیر مدیرکل از "قائناتی ها"؛

استقبال خانواده ها در شب های اکران جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان بی نظیر بود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از استقبال خوب مردم شهرستان قاینات از فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما پارک قاین تقدیر کرد.
به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از استقبال خوب مردم شهرستان قاینات از فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان که در سینما پارک قاین در حال اکران است تقدیر کرد.
نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی روزدوشنبه ۴ شهریور ماه همزمان با سومین روز از هفته دولت در خصوص برگزاری سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در قاین گفت: استقبال خوب مردم شهرستان قاینات از فیلم های این جشنواره بسیار خوب و بالاتر از حد تصور بود، بطوری که برخی فیلم ها به در خواست علاقه مندان اکران فوق العاده داشت و سانس فیلم های روز آخر از هم اکنون رزرو گردیده است.
وی اظهارداشت: اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، پنجشنبه ٣١ مرداد همزمان با سراسر کشور در سالن سینما پارک قاین آغاز شد و با نمایش دو فیلم «غرغرو وارد می شود» و «تورنا۲» شامگاه دوشنبه ۴ شهریور به پایان رسید.
ناصر نبی زاده افزود: در این جشنواره گروه ۱۵ نفره از کودکان و نوجوانان شهرستان قاینات بعنوان پروانه های فیروزه ای به تماشای این فیلم ها می نشینند و آنها را داوری می کنند و در نهایت نظرات داوری آنان به دبیرخانه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در اصفهان ارسال می شود.