مجید قناد در نخستین روز کمپین «بچه‌های آفتاب»:

مسئولان نیازهای کودکان مناطق سیل‌زده را بشناسند

مجید قناد در نخستین روز از برگزاری کمپین «بچه‌های آفتاب» در استان سیستان و بلوچستان، گفت: معتقدم مسئولان هر کدام در جایگاه خود باید نیازهای کودکان و نوجوانان منطقه را بشناسند و بار آموزشی و فکری کودکان و حتی تغذیه و سرگرمی آنها را بر دوش بگیرند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید قناد با بیان این که مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ابتکار خوب برگزاری ویژه برنامه بچه‌های آفتاب را بر عهده دارد، اظهار کرد: باعث خوشحالی است که به اتفاق این گروه در سیستان و بلوچستان هستیم. گروهی از هنرمندان بزرگسال و کودک به مناطق سیل‌زده آمده‌اند و در کنار بچه‌های دوست داشتنی سیستان و بلوچستان حاضر شده‌اند. همچنین از طرف مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان هدایایی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و امیدواریم با مجموع برنامه‌ها بتوانیم لحظاتی خنده و شادی را به لب کودکان منطقه بیاوریم.
وی ادامه داد: مهرداد یکتا آهنگساز و نوازنده خوب و گروه نمایشی همراه کاروان و در کنار من حضور دارند و به اجرای برنامه می‌پردازند. این برنامه از طرف گروه نمایش شبکه دو پخش می‌شود. ما باید برای بچه‌های ایران الگو باشیم و به آن‌ها نشان دهیم همدلی و کمک به یکدیگر در شرایط سخت چقدر می‌تواند مفید باشد و انرژی مثبت منتقل کند.
این هنرمند پیشکسوت کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: در کنار ما دوستانمان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی چابهار و همچنین شخصیت‌هایی همچون حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، حسن آقاکریمی و پوران درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان حضور دارند.
قناد درباره انگیزه‌های قوی که برای حضور در این برنامه وجود داشته است، گفت: در روزهای برگزاری جشنواره فجر، خیلی‌ها در این جشنواره حضور دارند و احساس کردیم ما با یک تیر دو نشان زده‌ایم و بچه‌ها بدانند که آنها برای ما مهم‌ هستند. این برنامه در سال‌های گذشته هم برای کودکان تهران و برخی شهرها برگزار می‌شد، اما امسال بسیار زیبا فکر شده و لذت و شادی بچه‌ها به ما هم می‌رسد.
وی همچنین گفت: معتقدم مسئولان هر کدام در جایگاه خود باید نیازهای کودکان و نوجوانان منطقه را بشناسند و بار آموزشی و فکری کودکان و حتی تغذیه و سرگرمی آنها را بر دوش بگیرند و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد، بهترین عملکرد و فعالیت را برای کودکان سرزمین‌مان داشته باشد.
کمپین «بچه‌های آفتاب» صبح روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن با حضور هنرمندان کودک و نوجوان همچون: پوران درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، مهران رجبی، بهنوش بختیاری، سید جواد هاشمی، بازیگران سینما و تلویزیون، سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) و همچنین حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، حسن آقاکریمی تهیه کننده سینما و دوستانمان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و مسولان سازمان بنادر و دریانوردی چابهار و … آغاز به کار کرد.