نمایش منتخب فیلم هاى جشنواره کودک در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین ‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم های منتخب این جشنواره در شهر بوشهر اکران می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع رسانى سى و دومین جشنواره بین المللى فیلم هاى کودکان و نوجوانان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور با اعلام این خبر بیان کرد: جشنواره بین ‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با هدف ایجاد فضای نشاط اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان از ٣١ مرداد تا ۴ شهریور سال جاری در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: فیلم های منتخب این جشنواره با همکاری انجمن سینمای جوانان استان و موسسه حامی هنر نارنجی بوشهر در سینماى شهید آوینی این شهر به روی پرده خواهد رفت.

کرمپور تصریح کرد: پس از اعلام دبیرخانه جشنواره، جدول زمان‌ بندی اکران فیلم ‌های جشنواره در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌ های تخصصی با موضوع جشنواره و نشست نقد و بررسی با حضور فیلمسازان استانی از دیگر برنامه های این جشنواره خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در استان ها علاوه بر پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان، فرصتی مناسب جهت تماشای فیلم های جشنواره از نزدیک است.

شایان ذکر است سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد (مصادف با عید غدیر خم) تا ۴ شهریور به دبیری علیرضا تابش در اصفهان برگزار می‌شود.