۲۹ کودک و نوجوان در خراسان شمالی آثار جشنواره۳۴ را داوری می‌کنند

۲۹ داور کودک و نوجوان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فیلم‌های جشنواره سی و چهارم را در سینما گلشن بجنورد داوری می‌کنند.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل گفت: در این جلسه ضمن قدردانی و تشویق کودکان و نوجوان دانش آموز حاضر، به آن ها درباره نحوه داوری و آداب حضور در روزهای جشنواره توضیحاتی داده شد.
«ابوالحسن حیدری» با اشاره به اینکه ۲۹ داور کودک و نوجوان از خراسان شمالی در گروه سنی ۶ تا ۱۶ سال فیلم‌های جشنواره را ارزیابی می‌کنند، بیان کرد:مدت نمایش فیلم‌های این جشنواره حداقل ۷۵ دقیقه و حداکثر ۹۰ دقیقه است و داوران، این فیلم‌ها را تماشا کرده و بر اساس مولفه‌های مورد نظر در جدولی که به همین منظور تدوین شده است، امتیازات لازم را به هر یک از فیلم‌ها می‌دهند و در نهایت امتیازات جمع‌بندی شده و نتایج آن به دبیرخانه مرکزی جشنواره در اصفهان اعلام می‌شود.
وی افزود: کودکان و نوجوانان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند به صورت رایگان تماشاگر این فیلم‌ها در سینما گلشن بجنورد باشند.
یادآور می شود؛ اکران فیلم‌های سی‌ و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در خراسان شمالی با شعار «سینما، سرزمین خیال»، همزمان با سراسر کشور در دو سئانس ۱۶ و ۱۸ از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در سینما گلشن بجنورد آغاز شده است.