مدیر ارتباطات رادیو و تلویزیونی جشنواره عنوان کرد؛ پوشش پررنگ جشنواره۳۴ از رسانه‌ملی و فضای مجازی

به گفته «بشیر جعفری‌نیا»، سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باپوشش گسترده رسانه‌ملی و فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، امسال رخدادهای جشنواره از طریق صداوسیما و فضای مجازی پوشش داده خواهد شد.

بشیر جعفری‌نیا مدیر ارتباطات رادیو و تلویزیونی جشنواره کودک در این‌باره گفت: علاوه بر افتتاحیه که به صورت زنده در تلویزیون اینترنتی تیوا پخش می‌شود؛ در روزهای جشنواره هم نشست‌ها و گزارش‌های روزانه هر روز از تیوا پخش می‌شود. هم‌چنین قرار‌ است پخش‌های زنده‌ای از برنامه‌های روزانه را از اینستاگرام جشنواره داشته باشیم.

او افزود: شبکه رادیویی نمایش با برنامه «پرانتز باز» از روز شنبه هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰، از محل سینما فرهنگ پخش می‌شود. علاوه‌بر این، برنامه «رخداد» از ۱۵:۴۵ تا ۱۶ از یکشنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه دو می‌رود که به فعالیت‌های جشنواره می‌پردازد.

جعفری‌نیا با اشاره به پوشش گسترده جشنواره از طریق رسانه ملی در سراسر کشور و شبکه‌های استانی، اظهار داشت: جدا از این برنامه‌ها هم، اقداماتی را در نظر گرفتیم تا این رویداد مهم فرهنگی، اجتماعی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در همه برنامه‌های فرهنگی و سینمایی شبکه‌های رادیو و تلویزیون حضور پررنگ داشته باشیم. شبکه سحر هم که به زبان‌های مختلف پخش دارد جزو شبکه‌هایی است که در جشنواره حضور دارد و هر روز ۳۰ دقیقه از فعالیت‌های جشنواره را به زبان‌های مختلف ضبط و پخش می‌کند.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.