مدیرعامل هاشور: کیفیت و کمیت جشنواره امسال قابل توجه بود/ برای برقراری عدالت اجتماعی اکران آنلاین را ادامه دهید

مدیرعامل هاشور گفت: در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کیفیت و کمیت قابل توجهی در شیوه برگزاری و آثار حس می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «فرزاد آذری‌پور» مدیرعامل هاشور، در خصوص همکاری با سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت:خوشبختانه جشنواره امسال نسبت به سال گذشته، با کیفیت بسیار بهتری برگزار شد و استقبال از سال گذشته بیشتر شده است. کلیتی که ما مشاهده می‌کنیم این است که روز اول استقبال بسیار خوبی انجام شد ولی در طول هفته نوسان داشتیم، اما به هرحال در مجموع انعکاس‌ها نسبت به نحوه برگزاری سال گذشته، بهتر بود و  نکات مثبتی برای ما داشت.

او با اشاره به نظرات مخاطبین افزود: آنچه که ما تا این لحظه دریافت کرده‌ایم تمامی نکات و بازخوردها مثبت بوده است، خوشبخانه تا این لحظه مشکل خاصی پیش نیامده و بازخورد مخاطبین و انعکاس خبری خوبی دریافت کرده‌ایم.

مدیرعامل هاشور ابراز داشت: امسال جشنواره با نظم قابل توجهی نسبت به سال گذشته برگزار شد. سال گذشته، جشنواره فیلم کودک اولین جشنواره‌ای بود که در  دوران کرونا و در شرایط  سخت برگزار می‌شد و در طول جشنواره هیچ‌کس نمی‌دانست که در این شکل و فضای جدیدی که به وجود آمده، قرار است چه اتفاقی بیفتد. اما امسال برای مجموعه ما تجربه خوبی ثبت شد.

او درباره فیلم‌های بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بیان کرد: من بخشی از فیلم‌ها را مشاهده کردم که به نسبت سال گذشته که دو فیلم شاخص وجود داشت، اما امسال از نظر کیفی آثار  تولیدی بهتری را شاهد بودیم و اگر بخواهم مقایسه کنم کیفیت و کمیت جشنواره امسال قابل توجه بود.

آذری پور در خصوص همکاری مجموعه هاشور با سی و چهارمین جشنواره بین المللی  فیلم کودکان و نوجوانان  متذکر شد: در همکاری با جشنواه در مجموع یکسری مشکلات کوچک وجود داشت اما می‌توانیم در ادامه همکاری صحبت کنیم و مشکلات را حل کنیم تا هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد.

او تصریح کرد: من فکر می‌کنم حتی اگر ما دوران کرونا را  پشت سر بگذاریم این شیوه اکران‌های آنلاین، شیو‌ه‌ای است که  عدالت نمایشی را ایجاد می‌کند و همه کودکان از سراسر ایران  می‌توانند به محتوا دسترسی داشته باشند  و  کودکان و نوجوانان باتوجه به فضای درسی فضای مجازی می‌توانند  به جشنواره دسترسی آنلاین داشته باشند.

مدیرعامل هاشور در پایان گفت: نمایش آنلاین فیلم‌های جشنواره بهترین فرصتی است که می‌‌توان از آن استفاده کرد و در سال‌های آینده هم این امکان را فراهم کرد که کودکان در تمامی نقاط ایران به محتواها دسترسی داشته باشند تا بین تمامی کودکان سرزمین که نتوانستند به سالن‌های سینما بروند، عدالت برقرار شود.