معاون سازمان امور سینمایی مطرح کرد: افزایش آثار شاخص در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان امور سینمایی، با اشاره به تماشای همه فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: آثار شاخص و مدل داوری فیلم‌ها ازجمله اتفاقات مهم این دوره جشنواره بود.

سعید رجبی فروتن در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، اظهار داشت: به اعتبار اینکه وظایف اداری امسال تمام فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان، به خصوص آثار بخش ملی را مشاهده کردم. خوشحالم که این جشنواره بین‌المللی، باقی است و به نسبت ادوار گذشته کارهای شاخصی در این دوره شاهد بودیم که دیده شدند و به نمایش گذاشته شدند.

وی افزود: همانطور که قابل پیش‌بینی بود، بعضی از فیلم‌هایی که تصور می‌کردم جوایز بیشتری را نصیب بردند و پیش‌بینی‌هایم درست از آب درآمد و انتخاب‌های هیات‌داوران به خوبی انجام شده بود.

معاون اعضای شورای نظارتی  سازمان امور سینمایی ابراز کرد: یکی از نقاط عطف جشنواره امسال شعاری بود که برای آن انتخاب شده بود سینما سرزمین خیال. تا مادامی که کودک درونم زنده باشد و نفس بکشد ما خود را ساکن سرزمین رویا به حساب می‌آوریم و به نظرم با سکونت در چنین سرزمینی تاب و تحمل ما برای سختی‌های این دنیا، آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان امسال از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال»، به‌صورت ترکیبی و در ۲ بخش حضوری و برخط در بخش‌های ایران و بین‌الملل برگزاری شد.