قائم‌مقام تلویزیون تعاملی تیوا عنوان کرد: استقبال قابل‌توجه مخاطبان از برنامه‌های جشنواره۳۴ در تیوا

قائم مقام تلویزیون تعاملی تیوا با اشاره به استقبال قابل‌توجه مخاطبان از برنامه‌های جشنواره سی و چهارم در این پلتفرم، گفت: ما یک مدل فنی را ایجاد کردیم که بتوانیم با کمترین تجهیزات و به بهترین نحو، در ساعاتی طولانی جشنواره را پوشش دهیم.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «مجید صحاف» قائم‌مقام شبکه‌های تلویزیون تعاملی تیوا در خصوص همکاری با جشنواره سی و چهارم گفت: ما به مدت سه سال است که با جشنواره همکاری تنگاتنگی داریم. در دوران قبل از کرونا و در طول کرونا طبیعتا ما یک مدل از این جشنواره را تجربه کرده‌ایم که تاکنون مشابه نداشته است و آن هم این است که ما از ابتدای جشنواره به صورت شبانه‌روزی جشنواره را به‌گونه‌ای پوشش می‌دادیم که هرکسی می‌توانست با هر گیرنده‌ای که دارد به شکل عمیق در جریان جشنواره قرار بگیرد.

او افزود: در سال‌های قبل از کرونا افراد باید حتماً در جشنواره حضور پیدا می‌کردند، اما در این دوسال اخیر بیماری کرونا اجازه نمی‌داد که همه به صورت حضوری در معرض گفت‌وگوها قرار بگیرند. ما در ایام جشنواره یکی از شبکه‌های تیوا را به «شبکه‌ تخصصی جشنواره» تبدیل کردیم تا به مدت ۲۴ ساعت محتوای جشنواره از آن پخش شود. در همین شبکه حدود ۱۲ ساعت پخش برنامه‌های زنده داشتیم و بقیه ساعت‌ها به اطلاع رسانی دیگر برنامه‌های جشنواره اختصاص یافت.

صحاف تأکید کرد: تقریباً می‌توان گفت پیش از این چنین تجربه‌ای در ایران وجود نداشت و ما یک مدل فنی را ایجاد کردیم که بتوانیم با کمترین تجهیزات و به بهترین نحو، در ساعاتی طولانی جشنواره را پوشش دهیم.

او با اشاره به استقبال مردمی از جشنواره امسال بیان کرد: امسال افتتاحیه و اختتامیه به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفت و تعداد افرادی که برای مشاهده این دو مراسم وارد شده بودند بیش از انتظار ما بود. همچنین رخدادهای جشنواره با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. باید گفت انسجام و هماهنگی موجود در برپایی این رویداد قابل تحسین است و به همین علت، تیوا به همکاری با جشنواره کودک تمایل نشان داده است.

او در خصوص همکاری با دست‌اندرکاران اجرایی جشنواره در پخش زنده افتتاحیه از اصفهان اظهار داشت: سعی کردیم از سیستم ماهواره‌‌ای برای رقم خوردن این همکاری استفاده کنیم تا قطع و وصل و مشکلات سیگنالی ما را دچار مشکل نکند. امیدوارم که در آینده مشکلات موجود هم حل شود.