پیام مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان؛ المپیاد فیلمسازی نوجوانان زمینه‌ساز کشف استعدادهای آینده ساز سینما است

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، این رویداد را در جهت تحقق عدالت فرهنگی، زمینه کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان ایران زمین در اقصا نقاط کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در متن پیام دکتر سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان آمده است:

«نوجوانان عزیز ایران، میراث‌داران فرهنگ و هنری هستند که از رهگذر نسل‌ها، به یادگار رسیده است، نوجوانانی که به عنوان مهم‌ترین قشر جامعه توامان آینده‌دار و آینده‌ساز هنر هستند و آینده سینما به عنوان کلید پیشرفت و توسعه کشور در دستان این آینده سازان است.

نهاد ملی سینمای ایران با برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان برآن است تا در جهت تحقق عدالت فرهنگی، زمینه کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان ایران زمین را در اقصا نقاط کشور فراهم آورد. استقبال پرشور و حضور معنادار نوجوانان از شهرها و شهرستان های کوچک و مناطق کمتر برخوردار در این دوره از المپیاد گواه از آن دارد که ششمین دوره المپیاد فیلم سازی نوجوانان در مسیر درستی گام برداشته است. با حضور این نوجوانان امید است تا نام پرآوازه سینمای انقلاب اسلامی در سال های آتی درخشان تر و پرفروغ تر بدرخشد.

 

سیدمهدی جوادی

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی»

 

ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به همت بنیاد سینمایی فارابی ۳۰ دی تا ۳ بهمن در تهران برگزار می‌شود. این رویداد گردهمایی جمعی از نوجوانان فیلمساز و صاحب ایده از سراسر کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار به منظور برخورداری عادلانه از آموزش و امکانات سینمایی است.