علیرضا تابش در گلستان شهداى اصفهان: 

پای آرمان‌های شهدا می‌مانیم

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: روزهای خوب زندگی امروزمان را  مدیون خون شهیدان هستیم چرا که آنان از خود گذشته اند و بهترین روزهای عمرشان را برای ناموس و وطن شان تقدیم کردند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان علیرضا تابش عصر امروز یکشنبه ٢٧ مرداد در آیین تجدید میثاق با شهدا در حضور داوران و خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: همراه با شما داوران و خبرنگاران نوجوان که آینده سازان این مرز و بوم هستید به گلستان شهدا آمده‌ایم تا بار دیگر ثابت کنیم پای آرمان های شهدا می مانیم و به آن‌ها عمل خواهیم کرد.

وی ‌ادامه‌داد: روزهای خوب زندگی امروزمان را  مدیون خون شهیدان هستیم، چرا که آنان از جان خود گذشتند و بهترین روزهای عمرشان را برای ناموس و وطن خود تقدیم کردند.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به روز افتتاحیه این جشنواره که فردا  ٢٨ مرداد خواهد بود، تصریح کرد: شما کودکان و نوجوانان عزیز از فردا به مدت هفت روز به تماشا و داوری فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خواهید پرداخت و امیدوارم با مدد از روح شهدا و امام شهدا بیش از پیش در کارها موفقیت داشته باشیم.

تابش با تاکید بر اینکه شهدا قهرمانان این مرز و بوم هستند، گفت:  هر کدام از شما کودکان و نوجوانان داستان هایی را مطالعه کرده اید و قهرمانانی برای خود داشته‌اید و من در همین مکان به شما می‌گویم که هزاران قهرمان این کشور در گلستان شهدای اصفهان آرمید‌‌ه‌اند و ما را در نظر دارند.

وی با تبریک عید سعید ولایت خاطرنشان کرد: از شهدا یاری می‌جوییم تا در عرصه فرهنگ و هنر موفقیتی روز افزون داشته باشیم.