برگزاری نشست آموزشی و توجیهی داوران کودک و نوجوان البرز

نشست آموزشی و توجیحی انتخاب داوران کودک و نوجوان استان البرز جهت داوری فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در کرج برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، نشست توجیحی و انتخاب ٢٠ داور کودک و نوجوان کرجی جهت داوری، فیلمهای سی دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودک و نوجوان اصفهان همزمان در استان البرز برگزار شد.

این نشست روز یکشنبه ٢٧ مرداد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،استان البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان البرز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این نشست آموزشی که با حضور محمد حسین عابدی مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز و احمدسید کشمیری از فیلمسازان مطرح فیلم کوتاه استان البرز برگزار شد، کودکان منتخب در خصوص چگونگی داوری فیلمهای کودک و نوجوان توجیح و مورد مصاحبه و ارزیابی قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش همچنین در این نشست داوران کودک و نوجوان دیدگاههای شخصی و جهان بینی خود را در خصوص وضعیت کنونی سینمای کودک و نوجوان و سینمای کشور به اشتراک و نقد گذاشتند.

مطابق برنامه اعلام شده، جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان البرز همزمان با سراسر کشور از پنج شنبه ٣١ مرداد تا ۴ شهریور برگزار خواهد شد و مطابق برنامه ١٠ فیلم کودک و نوجوان داخلی و خارجی (دوبله شده) هر روز و در دو سانس از ساعات  ١۶ تا ١٨ و ١٨ تا ٢٠ در پردیس سینمایی اکو مال کرج اکران خواهد شد.