دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در سراسر ایران

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از نمایش سراسری فیلم‌های حاضر در جشنواره در کل کشور خبر داد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانى سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین اخبار جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان افزود: امسال کل ایران میزبان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان می‌شود. قرار است فیلم‌های حاضر در این دوره در استان‌های مختلف و به انضمام ویژه برنامه‌هایی دیگر به نمایش در آیند.

وی درباره سینما‌های نمایش دهنده این آثار گفت: الزامی بر این نیست که سینما‌های مراکز استان‌ها نمایش دهنده فیلم‌ها باشند. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استان این امکان را دارد که سینما‌های مورد نظرش را به دبیرخانه جشنواره معرفی کند و ما فیلم‌ها را در قالب بسته‌هایی که شامل تبلیغات آثار هم هست برای آن‌ها ارسال می‌کنیم.

تابش ادامه داد: مراکز مختلف فرهنگی دست به دست هم می‌دهند تا با هم افزایی در تابستان جشنواره گرم و پر نشاطی را برای سینمای کودک و نوجوان به ارمغان بیاورند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ (همزمان با عید سعید غدیرخم) برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین‌المللی» به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.