فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک

فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جشنواره سی و دوم برای حضور فعال نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده و سعی دارد تا نوجوانان را در این اتفاق مهم سهیم کند.
شناسایی استعدادهای این حوزه، استفاده از خلاقیت کودکان و نوجوانان در برگزاری جشنواره و بسترسازی برای تعمیق ریشه های فرهنگی و هنری در میان کودکان و نوجوانان، از اهداف انتخاب خبرنگاران نوجوان است.
به همین منظور، نوجوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله می‌توانند از طریق ثبت نام در خبرگزاری ایمنا به نشانی www.imna.ir در این فراخوان شرکت کنند.
مهلت متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ۱۵ تا ۱۹ تیر ( تا ساعت ۲۴) تعیین شده است.
شرکت کنندگان پس از حضور در آزمون و انجام مصاحبه حضوری، پذیرش خواهند شد. متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با شماره ٨-۰۳۱۳۵۵۴۴۱۱۲ کسب کنند.
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش‌هاى فیلم‌هاى بلند داستانى، فیلم‌هاى کوتاه داستانى، وب‌سری، فیلم‌هاى انیمیشن بلند و فیلم‌هاى انیمیشن کوتاه، از ۲۸ مرداد (همزمان با عید سعید غدیر خم) تا ۴ شهریور مصادف با ۱۹ تا ۲۶ آگوست، به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخى اصفهان برگزار خواهد شد.