استقبال از جشنواره کودک ادامه دارد/ «منطقه پرواز ممنوع» به ٣سانس فوق‌العاده رسید

داستان فرزند مدافع حرم با استقبال مخاطبان رو‌به‌روبه شد و به سه سانس فوق‌العاده رسید.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ در دومین روز از جشنواره فیلم سینمایی «منطقه‌ پرواز ممنوع» به کارگردانى امیر داسارگر و تهیه کنندگى حامد بامروت نژاد مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و به سه سانس فوق‌العاده رسید.

سانس‌های فوق‌العاده «منطقه پرواز ممنوع» در سینما ساحل روز پنج‌شنبه (٣١ مرداد) سانس ۲۲:۴۵ در سالن زنده‌رود، روز جمعه (یکم شهریور) ساعت ٢٢:۴۵، روز یکشنبه (دوم شهریور) در سینما چهارباغ ساعت ۲۱ اکران خواهد شد.

در آخرین سانس سینما ساحل فیلم سینمایی “منطقه پرواز ممنوع” به کارگردانی امیر داسارگر توانست سالن سینما ساحل را مملو از جمعیت کند.

این فیلم برای کودکان است و سه نوجوان بازیگران اصلی فیلم را تشکیل میدهند و اگرچه مخاطبان فیلم نوجوان هستند اما حضور خانواده‌ها در سنین مختلف توجه را جلب می‌کرد.

فیلم جسارت و قهرمانی فرزند نوجوان یکی از مدافعان حرم را به تصویر کشیده است که با استقبال مسئول جشنواره و مسئولان استانی شهر اصفهان مواجه شد.

“منطقه پرواز ممنوع” فیلمی به تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد است که روح الله حجازی فر، متین کرمانی، متین پاکزاد، علیرضا اکبری در این فیلم ایفای نقش کرده اند.