منطقه پرواز ممنوع، یک سبک زندکی متفاوت

نشست رسانه ای فیلم “منطقه پرواز ممنوع” با حضور کارگردان، نویسنده و بازیگران نوجوان فیلم در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

نسیم پورسینا_کارگردان فیلم سینمایی “منطقه پرواز ممنوع” در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر خشونت آمیز بودن تعدادی از صحنه‌های فیلم، اظهار کرد: در ساخت این اثر، هیچ گونه ترویج خشونت و فضای‌های نامناسب برای نوجوانان وجود نداشته و  احساس کنجکاوی و هویت نوجوان به نمایش گذاشته شده است.

داسارگر با اشاره به انتخاب سخت و زمان بر لوکیشن این فیلم گفت: فیلمبرداری فیلم به مدت یک سال به طول انجامیده اما ماجرایی بودن داستان برای نواجوانان هیجان انگیز بود.

وی وعده تغییراتی مثبت در جهت بهبود فیلم تا قبل از اکران مردمی را داد و افزود: سینمایی”منطقه پرواز ممنوع” با موضوعی که کمتر در سینما به ان پرداخته می‌شود است و سازندگان این فیلم قدم های بزرگی در زمینه ی سینمای نوجوان برداشته اند و امید می رود این فیلم در اکران مردمی با استقبال خوبی روبه رو شود.

در ادامه حامد بامروت نژاد، تهیه کننده فیلم اظهار کرد: هدف اصلی برای ساخت این فیلم به تصویر کشیدن زندگی فرزندان مدافعان حرم و اهمیت تغییر نوع نگاه مردم به این سبک زندگی است.

وی با بیان اینکه سینمای نوجوان در کشور ایران نادیده گرفته شده است ادامه داد: با توجه به فیلم هایی که در خصوص کودکان ساخته می شود باید گفت در ایران به کمی سینمای کودک را مشاهده می کنیم اما این در حالی است که نوجوانان در سینما جایگاهی ندارند.