علیرضا تابش:

سینما بستری برای گفت‌وگو و صلح بین کشورها است

علیرضا تابش گفت: ما به بهانه سینمای کودک و نوجوان گرد هم آمدیم. سینما، کشورهای ما را به هم نزدیک می کند و بستری برای گفت و گو و صلح بین کشورها است.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مهمانان خارجی جشنواره سی و دوم فیلم کودک امشب به همراه علیرضا تابش، دبیر جشنواره از موزه هنرهای معاصر اصفهان دیدن کردند.
در این دیدارعلیرضا تابش ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانان جشنواره گفت: در جمع ما امشب کودکان و نوجوانان جشنواره هستند که می‌خواهم آن ها را تشویق کنیم. به همه مهمانان جشنواره سی و دوم از ۲۷ کشور جهان خیر مقدم می‌گویم که در مهد تاریخ و ادبیات و هنر در کشور ایران، اصفهان، گرد هم آمدند.
تابش افزود: شما امشب در یک خانه تاریخی در اصفهان که امروزه کاربری آن موزه هنرهای معاصر است، مهمان شده‌اید. ما در این جشنواره در این چند روزی که گذشت و چند روزی که پیش روی ماست، در مورد سینمای کودک و نوجوان، تولید مشترک و مباحث فکری آن با هم گفت‌وگو می‌کنیم که امیدوارم پس از آن، همکاری‌های ما تداوم داشته باشد و بتوانیم به دستاوردهای مثبتی برسیم.
دبیر جشنواره در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: ما به بهانه سینمای کودک و نوجوان گرد هم آمدیم. سینما، کشورهای ما را به هم نزدیک می کند و بستری برای گفت و گو و صلح بین کشورها است.