سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اهواز افتتاح شد

آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان استان خوزستان با حضور مدیران استانی و هنرمندان و جمعی از علاقه مندان به‌ حوزه سینما در سینما هلال اهواز برگزار شد.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین‌جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان استان خوزستان با حضور معاونین و مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، جمعی از مدیران استانداری و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین با حضور هنرمندان و جمعی از علاقه مندان به‌ حوزه سینما پنج شنبه ۳۱ مردادماه در سینما هلال اهواز برگزار شد.
ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک به کودکان برای میزبانی از این رویداد جشن هنری گفت: از استاندار ارزشمند خوزستان برای همکاری های موثر ایشان در برگزاری این رویداد مهم هنری و سایر رویدادهای هنری و با توجه به دغدغه هنری و فرهنگی ایشان که بسیار علاقمند هستند که فضای جامعه سرشار از فرهنگ و هنر و نشاط و سرزندگی باشد تشکر ویژه دارم.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: یکی از ارکان جامعه توسعه یافته جامعه ای است که کودک و نوجوان در آن محوریت توجه و برنامه ریزی باشد.
آریایی نیا افزود: رشد و پیشرفت کودکان و نوجوانان در گرو تقویت فعالیت های هنری ما است و رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در جامعه است.
وی جهت اطلاع خانواده ها اظهار کرد: فعالیت های هنری در کشور و استان خوزستان باعث می شود که کودکان و نوجوانان از خطراتی که آنها را تهدید می کند مصون بمانند و از خانواده ها درخواست می کنم نسبت به رویکرد کودکان به هنر اهمیت زیادی قائل شوند چرا که این موضوع می تواند هم در مسائل اجتماعی، اخلاقی و مسائل تحصیلی حائز اهمیت باشد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه از کلیه ارگان ها و نهادهایی که در برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان خوزستان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همکاری داشتند ، قدردانی کرد.
شایان ذکر است، سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خوزستان از ۳۱ مردادماه تا ۴ شهریورماه در سینما هلال اهواز برگزار می شود.