مجری برنامه «دردونه»:

کودکان آینده‌سازان کشور هستند

مجری برنامه «دردونه» می‌گوید اگر برنامه‌های جنبی جشنواره برگزار نشوند، جشنواره استقبال مردم را به همراه نخواهد داشت.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان، فاطمه امینی، مجری برنامه «دردونه» در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع‌رسانی با اشاره به حال و هوای این جشنواره گفت: برنامه‌‌ر‌یزی در جشنواره سی و دوم همانند گذشته بسیار دقیق و بر مبنای اصول است چراکه فیلم‌های جشنواره به طور منظم در سینماها اکران می‌شوند و در پخش برنامه‌های تولیدی هم تاکنون ایرادی به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: کودکان اصفهانی از شور و نشاط زیادی برخوردار هستند و این شور و نشاط هرسال بهتر از ادوار گذشته است اما با این وجود همچنان جای دارد به سینمای کودک و نوجوان بیشتر پرداخته شود تا سهم کودکان که در سینماها بسیار اندک است و مهجور مانده بیش از پیش دیده شود.

این مجری برنامه کودک با اشاره به مهم‌ترین چالش در سینمای کودک، گفت: همه به کودکان و نوجوانان عشق می‌ورزند چراکه آنان آینده سازان این مرز و بوم هستند، اما با توجه به مشکلات تامین بودجه، به این گروه سنی آن طور که شایسته است توجهی نمی‌شود.

امینی در ارتباط با نقش رویدادهایی که در بخش جنبی جشنواره برگزار می‌شوند، خاطر نشان کرد: اگر برنامه‌های جنبی جشنواره اجرا نشوند، جشنواره استقبال مردم را به همراه نخواهد داشت چراکه این برنامه‌ها بشارت دهندگان ورود و آغاز جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به اصفهان هستند.