مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان:

یکی از مولفه های مهم در مبحث تربیت، توجه به نرم افزارهای فرهنگی و هنری است

مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان گفت‌: یکی از مباحث و موضوعات مهم در امر توسعه توجه به نرم افزارهای فرهنگی و هنری در تربیت کودکان و نوجوانان به عنوان آیندگان جامعه است.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین ‌جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان، رضا کیانی، مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان خوزستان گفت: یکی از مباحث و موضوعات مهم در امر توسعه توجه به نرم افزارهای فرهنگی و هنری در تربیت کودکان و نوجوانان به عنوان آیندگان جامعه است.
کیانی اظهار داشت‌: یکی از مولفه های مهم در مبحث تربیت توجه به نرم افزارهای فرهنگی و هنری است و شایسته است که بیشتر ما به تربیت غیر مستقیم توجه کنیم.
وی افزود: بی تردید هنر و هنرهایی مانند سینما و تئاتر می توانند نقش موثری در تربیت و انتقال ارزش های افزوده اخلاقی به کودکان و نوجوانان با زبانی زیبا، خلاق و قابل تامل و تفکر باشد.
مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان ادامه داد: تاکید می کنم که در کنار اکران فیلم ها به مباحث روانشناسی کودک و نوجوان نیز اهتمام ورزیده شود و این جشنواره نیز می تواند یک نقطه عطفی باشد برای علاقمندان به مقوله سینمای کودک و نوجوان و برای فیلمسازان خوزستانی و فیلمسازان جوان که واقعا در آینده سینمای کودک و نوجوان با قدرت و قوت خاصی به راه خود ادامه دهند و که به یاری خداوند ،شاهد آثاری وزین و آثاری بهتر نسبت به سال های گذشته باشیم.
کیانی با اشاره به این موضوع که، امیدواریم این جشنواره بر تقویت سینمای کودک کمک کند اضافه کرد: این تلاش ها، درایت و برنامه ریزی خوب متولیان برگزاری جشنواره تحسین برانگیز است.
مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان ضمن دعوت از اهالی رسانه برای حضور و همیاری با این جشنواره تصریح کرد ‌: از اهالی رسانه دعوت می کنم برای حضور، همیاری ‌، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی این جشنواره و ارج نهادن به نقد و اطلاع رسانی پیرامون جشنواره حضوری فعال داشته باشند.
وی تاکید کرد‌: نباید این را فراموش کنیم که استان خوزستان دارای قدمتی خوب و ارزشمند در زمینه سینما بوده و انتظارات نسبت به فیلمسازان خوزستانی بسیار بالا است و قطعا خوزستان در زمینه تولید سینمای کودک و نوجوان می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
در پایان رضا کیانی مشاور استاندار در امور فرهنگی و هنری به مقوله نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود : که برگزاری این جشنواره ها بی تردید می تواند در تقویت نشاط اجتماعی در جامعه کمک کند.