بازدید رییس سازمان سینمایی از بخش‌های مختلف جشنواره کودک

رییس سازمان سینمایی به همراه علیرضا تابش از بخش‌های جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی در حاشیه این رویداد سینمایی عصر امروز یکشنبه سوم شهریور در برنامه پیاده‌روی که از خیابان چهار باغ تا پردیس سینمایی ساحل داشت، از برنامه‌ها و غرفه‌های فرهنگی خیابان چهارباغ و پردیس سینمایی ساحل بازدید کرد.

در این بازدید علیرضا تابش، دبیر جشنواره، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی، مشاور دبیر جشنواره، عزت الله علیزاده مدیر پشتیبانی فنی نمایش، محسن دلیلی، مدیر روابط عمومی جشنواره و جمعی از دست اندرکاران جشنواره حضور داشتند.

تابش در این بازدید به ارائه توضیحاتی درباره برنامه‌ها و رویدادهای جشنواره سی و دوم برای انتظامی پرداخت.

برنامه‌های جنبی جشنواره از جمله دیدار دست اندر کاران با کودکان متبلا به سرطان، پوشش تلویزیونی جشنواره در برنامه‌های کودک، استقبال مردم از نمایش فیلم‌های خاطره انگیز و کلاسیک مرمت شده به طور ویژه در پردیس هنر و … از موضوعاتی بودند که در این بازدید به سمع و نظر رییس سازمان سینمایی رسید.

در جریان این بازدید، انتظامی به پردیس سینمایی ساحل، کاخ اهالی رسانه و هنرمندان جشنواره هم سر زد و در این حضور از کیفیت حضور مردم در سالن‌های نمایش، نحوه فروش بلیت، برگزاری نشست‌های رسانه‌ای فیلم‌ها و کارگاه‌های تخصصی، تعداد اهالی رسانه حاضر در جشنواره سی و دوم و همچنین همکاری و مشارکت خبرنگاران نوجوانان با ستاد خبری جشنواره امسال آگاه شد.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان به دبیری علیرضا تابش تا چهارم شهریور در شهر اصفهان برگزار می‌شود.