در مراسم تقدیر از برگزیدگان فیلمسازی مطرح شد:

نوجوانان‌ و کودکان فیلمساز جشنواره کودک چهره‌های به نامی خواهند شد

علیرضا تابش خطاب به برگزیدگان بخش فیلمسازی گفت، اطمینان دارم همه شما در آینده فیلمسازان به نامی خواهید شد و به فرهنگ و سینمای ایران بسیار کمک خواهید کرد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در روز هفتم و پایانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از برگزیدگان دوره فیلمسازی این دوره از جشنواره با حضورعلیرضا تابش دبیر جشنواره، محمد مهدی طباطبایی‌نژاد مدیر نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، مهدی قربانی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان تقدیر به عمل آمد و به برگزیدگان لوح و گواهی حضور در کارگاه‌های آموزشی اهدا شد.
در ابتدای این مراسم فیلم‌های تولید شده در بخش‌های داستانی و مستند که به عنوان پروژه پایانی کودکان و نوجوان معرفی شده بود در سالن زنده رود سینما ساحل اصفهان به نمایش درآمد.
در ادامه این مراسم علیرضا تابش با بیان اینکه این دوره از جشنواره کودک و نوجوان با حضور پرشور شما نوجوانان و کودکان چهره بسیار زیبایی داشت، گفت: خیلی خوشحالم که آموزش‌ها و کارگاه‌های فیلمسازی متعددی در این دوره به جشنواره برگزار شد و ما توانستیم اتفاق‌های بسیار مبارکی در زمینه مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان را تجربه کنیم.
وی افزود: من اطمینان دارم همه شما در آینده فیلمسازان به نامی خواهید شد و به فرهنگ و سینمای ایران بسیار کمک خواهید کرد.
تابش با بیان اینکه همه دوستان ما در اصفهان و کانون پرورش فکری بسیار تلاش کردند تا این کارگاه‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود، تصریح کرد: برای اینکه ما بتوانیم در سال‌های بعد رشد و ارتقای کمی و کیفی بیشتری را در بحث آموزش داشته باشیم، ایده‌ها و نظرات خود را حتما با ما در میان بگذارید.
همچنین در انتهای این مراسم از طرف شهرداری و شورای شهر اصفهان برای همه شرکت‌‌کنندگان در کارگاه‌های فیلمسازی اشتراک نیم‌بها برای استفاده از شهربازی‌های این شهر اهدا شد.
[۱۴:۵۵, ۸/۲۶/۲۰۱۹] sara raei: مدیر بخش استان‌های جشنواره کودک: