سیاوش گلشیری: جایزه زاون شب اختتامیه اهدا می‌شود

جایزه زاون طبق روال سال گذشته در شب اختتامیه و در همان مراسم به برگزیده این بخش اهدا خواهد شد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با توجه به اینکه در اطلاع‌رسانى قبلى که راجع به جایزه زاون صورت گرفته بود و در آنجا به گونه‌اى مطرح شده بود که این جایزه یک هفته قبل از جشنواره در شب زاون اهدا خواهد شد، دبیر این جایزه با ارائه توضیحات بیشتر تاکید کرد که جایزه زاون در مراسم اختتامیه به فیلم برگزیده این بخش تعلق خواهد گرفت.

سیاوش گلشیری، دبیر جایزه زاون این دوره از جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع‌رسانی با اشاره به برگزاری شب زاون یک هفته پیش از جشنواره گفت: امسال دومین دوره شب زاون، حدود یک هفته قبل از جشنواره و در فضای باز موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار خواهد شد. در این مراسم راجع به زاون قوکاسیان، پژوهشگر، نویسنده سینما و منتقد صحبت می‌کنیم.

وی پخش کلیپی از زاون قوکاسیان را از دیگر برنامه‌های این شب عنوان کرد و ادامه داد: قرار بر این است که سی‌ و دو طراح و نقاش، چهره زاون را طراحی کنند و تمام هدفمان این است که شبی به یاد ماندنی را رقم بزنیم.

دبیر جایزه زاون با تاکید بر جدا نشدن جایزه زاون از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بیان کرد: جایزه زاون طبق روال سال گذشته در شب اختتامیه و در همان مراسم به برگزیده این بخش اهدا خواهد شد.