اهدای کتاب به پروانه‌ها در اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان یزد، پایتخت کتاب ایران

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره فیلم‌کودکان و نوجوانان، اختتامیه دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در یزد؛ پایتخت کتاب ایران، با اهدای کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به کودکان و نوجوانان حاضر در جشنواره همراه بود.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. همزمان با آن، دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان یزد با حضور مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، محمود دهقان‌هراتی معاون هنری و سینمایی، فهیمه سهیلی‌راد رئیس اداره سینمایی، مجید هاشمی رئیس انجمن سینمای جوانان استان یزد و … خاتمه یافت.
در روز پایانی جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، کتاب‌هایی ویژه گروه های سنی کودک و نوجوان، به کودکان و نوجوانان حاضر در پردیس سینمایی تک یزد اهدا شد.
با توجه به اینکه در سال‌جاری، یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته شده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در تلاش بوده کودکان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان، پیوند سینما و کتاب را تجربه کنند.
در اختتامیه دومین، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یزد، داوران کودک و نوجوان یزدی به ترتیب دو فیلم جزیره گنج و منطقه پرواز ممنوع را برگزیدند. آراء داوران کودک و نوجوان استان یزد به سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد تا در نتایج کلی برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان لحاظ شود.