حضور علیرضا تابش در نشست وزیر ارتباطات با فعالان و شورای سیاستگذاری جشنواره کودک‌آنلاین

علیرضا تابش در نشست وزیر ارتباطات با فعالان و شورای سیاستگذاری جشنواره کودک‌آنلاین حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، تابش در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از حرکت نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی در حال برگزاری است، به بار نشستن این رویداد را نشانه ضرورت استقبال از ایده‌های نو در پرورش استعدادهای جوان دانست.
ظهر امروز محمد جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز از شتاب‌دهنده محتوای کودک بازدید کرد.

در این بازدید علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدجمال هادیان دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره کودک‌آنلاین وزیر ارتباطات را همراهی کردند.

در این بازدید جهرمی ضمن آشنایی با تک تک پروژه‌ها در گفتگو با دست‌اندرکاران وب‌سری‌ها پیشنهاداتی درخصوص ادامه روند جشنواره نیز ارائه کرد.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید بیش از هرچیز درنظر  داشت که هرآنچه در نظر ما بزرگسالان جذاب می آید الزاما برای بچه ها جذاب نیست، در این جشنواره باید تلاشی صورت گیرد تا نظر مخاطبان نسل‌نو جلب شود.

در پایان این بازدید، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی با شورای سیاستگذاری و حامیان جشنواره کودک‌آنلاین شرکت کرد.

گفتنی است، صبح امروز گروهی از نوجوانان دهه هشتادی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تماشای تک تک پروژه ها و داوری اولیه آن ها نشستند، همچنین پیش از این یک قسمت از هر پروژه که در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش درآمده بود، ارائه شد.