مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی: صنعت اسباب‌بازی و سینما باید به هم کمک کنند

تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: صنعت اسباب‌بازی و صنعت سینما باید به هم کمک کنند تا نیازهای کودکان و نوجوانان در زمینه سرگرمی، فرهنگی و محتوایی شناسایی شود و جواب‌گوی نیازهای آنان باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، در بازدید از پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: خیلی خوشحالم جشنواره ملی اسباب‌بازی، امسال با شور و استقبال بسیاری از سوی خانواده‌ها برگزار شد.
تابش خاطرنشان کرد: به مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی هم خداقوت گفتم و هم آرزویم را بیان کردم که ای کاش شهرهای دیگر ایران هم میزبان جشنواره اسباب‌بازی می‌شدند.
او ادامه داد: به هر حال سینمای ایران و صنعت سرگرمی وجوه معنوی، فرهنگی و تکنیکال را توامان با هم دارد. بخشی از وجوه این تکنیکال می‌تواند در تعامل با صنعت اسباب‌بازی قرار گیرد و فیلم‌ها به عنوان رسانه‌های مطرح و موثر نزد خانواده‌ها و به خصوص کودکان زمینه‌ای برای در اختیار قرار گرفتن کاراکترها باشند.
پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان می‌دهد.