مهران رجبی:

کمک به سیل زدگان وظیفه است/ مسئولیت سنگین هنرمندان

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است جامعه ایرانی از قومیت‌های مختلف اما یکپارچه شکل گرفته و هر کجا که اتفاقی رخ می‌دهد دیگران وظیفه دارند جبران کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مهران رجبی که با کاروان «بچه‌های آفتاب» برای کمک به سیل زدگان سیستان همراه شده است در سخنانی بیان کرد: نزد بچه‌های سیل‌زده در سیستان و بلوچستان آمدیم و بسیار خوشحالم که به این استان کشور سفر کرده‌ام این استان بسیار بزرگ است و خوشحالم که حضورمان در روستاها و مناطق مختلف هدفمند است.
وی ادامه داد: جامعه ایرانی از قومیت‌های مختلف اما یکپارچه شکل گرفته و هر کجا که اتفاقی رخ می‌دهد دیگران وظیفه دارند جبران کنند و به کمک بشتابند. کمک کردن به سیل‌زده ها آرزو نیست، وظیفه است و هر کسی که در توانش است باید به این وظیفه عمل کند.
رجبی همچنین گفت: سیل در سیستان و بلوچستان ۲ بار اتفاق افتاد، یک بار سیل به وسیله آب بود و یک بار هم سیل مهربانی مردم بود که تلاش کردند خسارات سیل را جبران کنند. اما همه باید توجه داشته باشیم که کمک‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد. ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، باید همیشه آماده اتفاقاتی مانند زلزله و سیل باشد و با سرعت خسارات آن را جبران کند.
این بازیگر در پایان سخنانش اظهار کرد: هنرمندان هم جزئی از مردم حساب می‌شوند و وظیفه دارند به کمک دیگر هموطنانشان بشتابند که اتفاقا وظیفه سنگین‌تری هم دارند چون مردم آنها را می‌شناسند و این امر تاثیر زیادی روی فعالیت های آن‌ها دارد.
کمپین «بچه‌های آفتاب» از سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون همچون پوران درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، مهران رجبی، بهنوش بختیاری، سید جواد هاشمی، مجید قناد و تیم هنرمندان همراهش، سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) و همچنین حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، علی عبدالعلی زاده، حسن آقاکریمی تهیه کننده سینما و مسولان سازمان بنادر و دریانوردی چابهار و حسین ریگی فیلمساز و جمعی دیگر از هنرمندان در استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.