«مهران»؛ روایتی از دیروز برای نسل امروز

رقیه توکلی کارگردان فیلم سینمایی «مادری» می گوید فیلم سینمایی «مهران» با تجربه قبلی او در کارگردانی تفاوتهای بسیاری دارد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نقل از خبرگزاری پانا، «رقیه توکلی» کارگردان فیلم سینمایی «مهران» درباره این فیلم گفت: قصه فیلم سینمایی «مهران» در دهه ۶۰ می‌گذرد و درباره پسربچه‌ای است که پدرش رزمنده‌ است و..
او با اشاره به این که در این فیلم از هنرمندان بومی یزد استفاده شده است، گفت: این فیلم برای من نسبت به فیلم اولم (مادری)، تجربه‌ای متفاوت است که یکی از تفاوت‌هایش بهره‌گیری از بازیگران و عوامل بومی است.
او ادامه داد: به عنوان کارگردان «مهران» و فضای ساختاری‌اش را دوست دارم.
رقیه توکلی در ادامه گفت: خوشحالم که جشنواره فیلم کودک ونوجوان امسال ولو به شکل آنلاین برگزار می‌شود، چرا که این جشنواره به تمام سازندگانی که می‌خواهند در این ژانر، اثری را تولید کنند، امید دیده شدن می‌دهد. امیدوارم «مهران» جزو فیلم‌های پذیرفته شده در این رویداد سینمایی باشد.

عوامل سازنده «مهران» عبارتند از:
کارگردان: رقیه توکلی، تهیه‌کننده: محمد پیرهادی، مدیرتولید: مسعود یزدی، نویسنده فیلمنامه: فرشاد رضایی و رقیه توکلی، تدوین: سعید سلمان‌روغنی، صدابردار و صداگذار: طاهر پیشوایی، طراح لباس: نگارالسادات مرتضوی‌زاده، طراح صحنه: سجاد دهقان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: جمال دهقان عکاس: محمدهادی آخوندی.
بازیگران: سجاداسماعیلی، باسط رضایی، امیررضاوزیری، معصومه قاسمی‌پور.