«سلفی با رستم» فیلمی با دغدغه فرهنگی برای نسل نو

کارگردان فیلم کودک «سلفی با رستم»، گفت: این فیلم اثری با دغدغه فرهنگی برای نسل نو ایران ساخته شده که هم می‌تواند مخاطب بزرگسال و هم مخاطب کودک داشته باشد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین قناعت درباره تولید این فیلم گفت: «سلفی با رستم» یک اقتباس آزاد از رمان سیاه دل نوشته کورنلیا فونکه به شمار می‌رود که چندین سال مرا درگیر خود کرده بود.
وی ادامه داد: داستان این فیلم از جنبه آشناسازی کودکان و نوجوانان با حوزه کتابخوانی متفاوت است و دغدغه من در این فیلم، آشنایی نسل جدید با شخصیت‌های تاریخی این مرز و بوم بوده است.
این کارگردان سینما ادامه داد: فیلم در حال حاضر آمده شده و تحویل دبیرخانه سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان شده است.
از جمله بازیگران «سلفی با رستم» می‌توان به امیرحسین صدیق، شقایق فراهانی، آناهیتا همتی، زهرا جهرمی، محمدرضا هدایتی، مرتضی زارع، رامین ناصرنصیر، عباس محبوب، امین چنارانی و با هنرمندی میرطاهر مظلومی و علی استادی اشاره کرد.بازیگران کودک این فیلم نیز:راستین عزیزپور و هلیا آهنگری هستند.


عوامل ««سلفی با رستم» عبارتند از:
مدیران تدارکات: اصغر بازگشا، فرهاد هواخواه، عکاس: پیام باورصاد احمدپور، منشی صحنه: هدیه نصیری، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا جهرمی، برنامه‌ریز: حمیدرضا ازوجی، دستیار اول کارگردان: جواد صالحی، جلوه‌های ویژه بصری: صالح کشور دوست، ردا مرادی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، طراح گریم: جنان صدفی، مدیر صدابرداری: فرهاد تبریزی، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌نژاد، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، تدوین: پریسا پروین‌نیا، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: فریبا خلیلی، مجری‌طرح و سرمایه‌گذار: میثم آهنگری، نویسنده، تهیه‌کننده وکارگردان: حسین قناعت.