با فیلم‌های کوتاه جشنواره ۳۳| «امروز هم نه»؛ روایتی درباره فرزندان کادر درمان

«مرجان اسماعیلی» گفت: فیلم کوتاه «امروز هم نه» به موقعیت‌ فرزندان کادر درمان در جامعه می‌پردازد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، «مرجان اسماعیلی» کارگردان فیلم کوتاه «امروز هم نه» درباره این فیلم که در بخش فیلم کوتاه زنده جشنواره امسال پذیرفته شده، عنوان کرد: فیلم «امروز هم نه» یک فیلم اجتماعی است که به خانواده کادر درمان و موقعیت فرزندان کادر درمان می‌پردازد. کارهایی که در این مدت دیدم بیشتر درمورد کادر درمان و فشاری که روی آن‌ها وجود دارد، بود اما در آشنایان ما پرستاری وجود داشت که من شاهد سختی‌هایی بودم که در این مدت خانواده او متحمل شدند. ایده تولید این فیلم از اینجا شکل گرفت و ساخته شد.
او ادامه داد: با «امروز هم نه» می‌خواستم به موضوع خانواده و به خصوص، به بچه‌هایی بپردازم که والدین آنها به واسطه شغل‌شان درگیری مستقیمی با این مسئله دارند. زمانی که با مادر بزرگ بچه‌ای که مادرش پرستار بود صحبت می‌کردم از بی‌قراری‌ها و دلتنگی‌های کودک می‌گفت. به همین واسطه من شروع به نوشتن فیلمنامه کردم و نتیجه، فیلم «امروز هم نه» بود. مضمون فیلم در مورد بچه‌هایی است که فشار دوری و اضطراب ناشی از دور شدن از خانواده را تحمل می‌کنند.
اسماعیلی عنوان کرد: طبیعتاً برگزاری آنلاین جشنواره شور و هیجانی را که هر سال دارد، نخواهد داشت اما آنچه اهمیت دارد سلامتی است و امیدوارم فیلم من در فضای پلتفرم‌ها مورد توجه قرار گیرد.


از جمله عوامل و بازیگران فیلم کوتاه «امروز هم نه» می‌توان به: نویسنده و کارگردان: مرجان اسماعیلی، تصویربردار: آرش خلاق دوست، دستیار تصویربردار: حمید قطب، جلوه‌های ویژه بصری: محمد لطفعلی، تدوین: امید توتونچی، بازیگران: فرزان جلالی، فاطمه شکری، محمد حسین بلوکات و سارا والیانی، دستیار کارگردان و مدیر تولید: رضا کشاورز، طراح صحنه و لباس: جواد ذکاوت، صدابردار: حمید یارندپور، صداگذار : حسین ابراهیمی، مدیر تدارکات: انسیه نقاشان و تهیه کننده: محمدرضا خرمندان اشاره کرد.