با فیلم‌های کوتاه جشنواره۳۳| «آب سرد»؛ درباره رابطه کودک و محیط‌زیست

کارگردان فیلم کوتاه «آب سرد» از ساخته شدن این فیلم با محوریت کودک و نوجوان بر اساس پژوهش‌های زیست‌محیطی سخن گفت.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، «هادی کیانی فلاورجانی» کارگردان فیلم کوتاه «آب سرد» در گفتگویی کوتاه در خصوص فیلم خود عنوان کرد: فیلم «آب سرد» را به صورت تجربی ساختم. داستان این فیلم مستند-داستانی از اینجا شکل گرفت که پرنده‌ای قصد داشت تا از آب‌سردکنی آب بخورد اما نمی‌توانست. دخترم به پرنده‌ای که می‌خواست از آب‌سردکن آب بخورد، کمک می‌کرد و در واقع نگاه کودک به این مسئله برای من جالب بود.


او افزود: پرنده‌ها تا پیش از تخریب محیط زیست منطقه در خارج از شهرها زندگی می‌کردند که این معضل باعث شد آن‌ها به درون شهرها بیایند. خشکسالی و کمبود آبی که در منطقه وجود داشت من را به این فکر انداخت که راجع به این موضوع تحقیق کنم و این نگاه پژوهشی در «آب سرد» هم به کار گرفته شد.
او درباره حضور در بخش فیلم‌ کوتاه سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان عنوان کرد: بسیار خوشحال هستم که جشنواره امسال به شکل آنلاین برگزار شده است چون تنها آرزوی ما فیلمسازان دیده شدن فیلم‌مان است. امیدوارم که بچه‌ها پیام فیلم را درک کنند چون این موضوع برای من اهمیت دارد.
از عوامل این فیلم می‌توان به: کارگردان: هادی کیانی فلاورجانی، ناظر کیفی: محمودکیانی فلاورجانی، تصویربردار: حافظ یاوری، طراح صحنه: زهره قاسمی، بازیگران: آتوساکیانی فلاورجانی ومحمدرضاشجاع، مدیرتولید: مهدی کیانی فلاورجانی، تدوین: سیده فاطمه رجبی،برنامه ریز: جوادکیانی فلاورجانی، صدابردار: معین یاوری، پشتیبانی: دانیال کیانی فلاورجانی، مجری طرح: مرحوم مهدی جعفرزاده، تدارکات: محسن الله‌دادیان، هماهنگی: جعفر کیانی، حمل ونقل: حبیب قاسمی، پذیرایی: اکبر الله‌دادیان اشاره کرد.