با فیلم‌های کوتاه جشنواره ۳۳ | «شهر عسل»؛ روایت متفاوت جنگ از نگاه کودکان

«محمد معین روح الامینی» با فیلم کوتاه «شهر عسل» روایت متفاوتی از جنگ در نگاه کودکان را به تصویر کشیده است.
به گزارش ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «محمد معین روح الامینی» کارگردان فیلم کوتاه «شهر عسل» پذیرفته شده در جشنواره سی و سوم، در گفتگویی کوتاه در خصوص فیلم خود عنوان کرد: سال‌ها بود که من جشنواره را دنبال می‌کردم و امسال تصمیم گرفتم که خود نیز در این جشنواره شرکت کنم.
او با اشاره به این که مضمون کلی فیلم «شهر عسل» در مورد جنگ از نگاه کودکان است، اظهار داشت: شخصیت اصلی فیلم قصد برگزاری کنسرت در کشور ترکیه را دارد، در حالی که مردم در حال جنگ هستند و توسط داعش محاصره شده‌اند.
روح الامینی درخصوص آنلاین برگزار شدن جشنواره عنوان کرد: برگزاری آنلاین جشنواره شرایطی را فراهم کرده که مخاطبان وسیع‌تری بتوانند آن را دنبال کنند. همچنین شرایط برای کسانی که در شهرستان‌ها هستند و نمی‌توانند به محل برگزاری جشنواره بیایند، مهیاتر شده است.
از عوامل فیلم «شهر عسل» می‌توان به: نویسنده و کارگردان: محمدمعین روح‌الامینی، تصویربردار: رضا قاسمی، صدابردار: امیرحسین رحیم‌زاده، جلوه‌های ویژه و صداگذاری: دانیال ناظر حضرتی، طراح صحنه و لباس: مرضیه سادات سادات‌الحسینی، بازیگران: حسن خوشحالت، پریا نیکومنش، تهیه‌کننده محمد معین روح‌الامینی اشاره کرد.