مدیر کمیته رویدادهای جانبی جشنواره در اصفهان | تنها بیمارستان تخصصی کودکان اصفهان رنگ و بوی جشنواره کودک گرفت

مدیر کمیته رویدادهای جانبی جشنواره سی‌وسوم گفت: تنها بیمارستان تخصصی کودکان اصفهان با برنامه لبخند پروانه‌ها رنگ و بوی جشنواره کودک گرفت.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، علی زاهدی مدیر کمیته رویدادهای جانبی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گفتگویی در خصوص برنامه‌های جانبی جشنواره امسال اظهار داشت: امسال برنامه‌های زیادی درنظر داریم که یکی از آنها برنامه لبخند پروانه‌ها است که در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین(ع) واقع درخیابان امام خمینی (ره) ساعت ۱۶ تا ۱۸ از ۲۷ مهر تا ۱ آبان به مدت ۵ شب برگزار می‌شود.

او ادامه داد: جنگ شاد کودکان به صورت زنده با اجرای عمو خوشخنده و تن پوش‌های عروسکی، پخش فیلم و گفت‌و‌گو با پرستاران در محل سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار می‌شود که همکاری صدا و سیما مرکز استان اصفهان با نصب فرستنده بر روی دکل مرکزی بیمارستان از طریق باند uhf دیجیتال این برنامه در داخل اتاق‌های بیمارستان و همچنین پیج اینستاگرام جشنواره پخش می‌شود تا این برنامه برای اولین بار در روزهای کرونایی به مناسبت جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شود.

زاهدی در مورد ویژه برنامه پروانه شو (جنگ ویژه شب‌های اصفهان) گفت: این برنامه از دوشنبه به مدت چهار شب از ساعت ۲۲ لغایت ۲۳ شب به صورت استودیو خبر، با اجرای کودکان و نوجوانان پخش خواهد شد تا علاوه بر گفتگو با مسئولین جشنواره به رویدادها و اتفاقات انجام شده در جشنواره بپردازد و آنها را اطلاع‌رسانی کند.

در ادامه زاهدی درخصوص برنامه قاب۳۳ هم گفت: خانواده‌ها و کودکان می توانند عکس‌های خود را از همراهی با جشنواره در قاب ۳۳ برای ما ارسال کنید. همراهان جشنواره می‌توانند عکس‌های خانوادگی خود را در حین پخش فیلم‌های جشنواره، داوری آنها و یا مراسم افتتاحیه و اختتامیه و فضای شادی ایجاد شده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوران کرونا به اینستاگرام جشنواره به آدرس isficff و واتس اپ جشنواره به شماره ۰۹۳۸۰۸۷۷۹۱۸ جشنواره ارسال نمایند تا به صورت روزانه این عکس‌ها در معرض دید مخاطبین قرار گیرد.
وی همچنین اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، گالری شهری خود که شامل تمام پشت تابلوها و پایه‌های بتنی است را با نقاشی‌های کودکان آذین می‌کند، زمان اجرا از ۲۷ مهرماه و مکان اجرا سطح شهر اصفهان است.
همچنین در برنامه شادی پروانه ها، کودکان کم برخوردار روستا بنت سیستان و بلوچستان در کنار جشنواره کودک و نوجوان روزهای شادی را تجربه می‌کنند. این برنامه از ۲۹ مهرماه لغایت ۱۱ آبان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعزام اکیپ‌های شادمانه و اجرای برنامه‌های شاد هنری اقدام به شادی و شور آفرینی همراه با توزیع اقلام بهداشتی و فرهنگی می‌کند.
زاهدی با اشاره به دیگر برنامه‌های جانبی جشنواره گفت: تلاش داریم با اجرا و پخش موسیقی، فضای شاد و فرح‌بخش را برای مخاطبین در فضای مجازی فراهم کنیم.