بازدید دبیر جشنواره از ظرفیت‌های تلویزیون تعاملی تیوا

«علیرضا تابش» در نشست با مدیران تلویزیون تعاملی تیوا، در جریان ظرفیت‌ها و فعالیت‌های این پلتفرم در سی و سومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در این نشست دبیر جشنواره سی سوم به همراه «میلاد شکرخواه» دستیار ویژه دبیر و مدیر امور ICT، در جریان ظرفیت‌های پوشش کامل جشنواره در  پخش تلویزیون تعاملی تیوا از جمله نودال اختصاصی قرار گرفت.

بر اساس این خبر، در این نشست مدیران این پلتفرم «مهدی داوری» مدیرعامل و «مجید صحاف» مدیر شبکه‌های تیوا، گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته از آغاز به‌کار جشنواره سی و سوم، اکران‌های آنلاین فیلم‌ها، پوشش نشست‌ها و برنامه‌ها و نیز تولیدات انجام گرفته در خانه اجرایی جشنواره ارائه دادند.

در بخشی دیگر از بازدید «علیرضا تابش» از «تیوا» به تبادل نظرها در زمینه فعالیت اجرایی پلتفرم‌ها در جشنواره‌های مشابه پرداخته شد.

تلویزیون تعاملی تیوا، در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، یکی از بسترهای برخط نمایش آثار و برنامه‌های این رویداد سینمایی است.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به شیوه مجازی و به دبیری «علیرضا تابش» برگزار می‌شود.