المپیادی‌ها | حنانه مرادیان: این مسیر، هدف من است و آن را ادامه خواهم داد

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان،«حنانه مرادیان» ۱۷ ساله از اصفهان (استان اصفهان) در پی شرکت در سومین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان، امسال هم با فیلم کوتاه «خورشید را دیده‌ای» در المپیاد چهارم شرکت کرد. او درباره حضور تازه‌اش گفت: امسال با گروه «مارول» رتبه‌ سوم را برای یکی از ایده‌هایمان به دست آوردیم. تجربه خیلی خوبی برای بچه‌های نوجوان بود و همه ما توانستیم در کنار هنرمندان خوب کشورمان تجربه کسب کنیم.

او افزود: مربیان و استادان از طریق فضای مجازی برنامه‌ها را خیلی خوب و با تمرکز هدایت کردند. در کل باید بگویم نشست‌ها و کارگاه‌های انتقال تجربه برای ما مفید بود و اساتید خیلی کمک کردند و تلاش کردند تا بچه‌ها را رو به جلو هدایت کنند و از نظر علمی بالا بروند.

مرادیان گفت: کل المپیاد برای من یک خاطره بود. دوره سوم المپیاد در اصفهان برپا شد و به یاد المپیاد سال قبل، خیلی به یاد بچه‌ها بودم و جای به ‌جای اصفهان یادشان کردم. امسال هم منتورها و مربی‌ها خیلی خوش‌برخورد بودند و خیلی خوب با ما کار کردند. آقای آهنین به خوبی به گروه ما انرژی می‌دادند، ایده را کنترل می‌کردند و آنها را پردازش می‌کردند.

این نوجوان گفت: من در حال حاضر در رشته‌ سینما درس می‌خوانم و به کلاس‌های انجمن سینمای جوانان می‌روم. قطعا این مسیر، هدف من است و آن را ادامه خواهم داد. امیدوارم که در کنار این عزیزان تجربه‌ خوبی کسب کرده باشم و بتوانم که بهتر از قبل ادامه بدهم.