المپیادی‌ها | زهرا محمودی: موفقیت گروه‌حافظ نتیجه یک کارگروهی بود

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، زهرا محمودی، ۱۲ ساله از چالوس (استان مازندران) برنده مدال برنز در المپیاد فیلمسازی نوجوانان، با اشاره به علاقه‌اش به فعالیت‌های فرهنگی گفت: من از کودکی برای پر کردن اوقات فراغتم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگشا عضو شدم و از آنجا بود که انیمیشن‌سازی را یاد گرفتم و تداوم فعالیت‌هایم منجر به انیمیشن “قرمز، زرد، سبز” شد که امسال ساخته بودم و به بخش مسابقه المپیاد چهارم راه پیدا کرد و انتخاب شد.
او با اشاره به کلاس‌های مجازی چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور، گفت: از کلاس‌های آنلاینی که برگزار شد، خیلی چیزها یاد گرفتم و تجربه‌های زیادی به دست آوردم. منتور و مربی خوبی که در گروه ما بود خیلی برای پیروزی ما، یاد گرفتن ایده، ایده‌نویسی و فیلم‌سازی ما زحمت کشیدند و فکرها، ایده‌‌ها و اخلاقشان خیلی خوب بود. خوشحال شدم که با آنها آشنا شدم.
محمودی گفت: به جز درس‌های ایده‌نویسی و فیلم‌سازی، با نرم‌افزارهای جدیدی که از آنها استفاده می‌شد، آشنا شدم. این یک افتخار است که من توانستم با نویسنده و کارگردان‌های سینما صحبت کنم و از آنها درس‌هایی بیاموزم. اینکه در آینده هم این کار را ادامه بدهم یا نه، به آن فکر نکرده‌ام، ولی حتما با کمک مربی‌ها و بزرگان عزیز این انگیزه را پیداکرده‌ام که این کار را ادامه بدهم. با گروهم (گروه حافظ)، مربی‌ام آقای تبریزی و منتور گروه آقای حسن‌پور و همفکری همه ما در کنار هم، نتیجه‌اش این شد که مدال برنز را به دست آوردیم.
او در پایان گفت: از همه از کسانی که من را حمایت کردند و با سینما آشنا کردند، از مربی‌های کانون که خیلی برایم زحمت کشیدند. از کارگردانان و نویسندگان بزرگی به سوال‌های ما جواب دادند و از خانواده‌ام تشکر می‌کنم. خیلی سخت بود وقت‌هایی که پشت گوشی (موبایل) می‌نشستم و تا عصر کلاس داشتم و بعضی وقت‌ها اینترنت قطع می‌شد و خسته می‌شدم؛ ولی باز هم خانواده‌ام بودند که به من انرژی می‌دادند و از آنها روحیه می‌گرفتم و در کلاس‌ها شرکت می‌کردم. امیدوارم که اینها همیشه در خاطراتم بماند.