المپیادی‌ها | کسری روشنفکر: المپیاد باعث شد سینما را جدی‌تر بگیریم

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کسری روشنفکر، ۱۳ ساله از شهرستان سبزوار (خراسان رضوی) گفت: حدودا در اوایل شیوع کرونا بود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعطیل شده بود و نمی‌توانستم در کلا‌س‌های انیمیشن شرکت کنم. کلاس‌های انیمیشن آنلاین برگزار می‌شد و در خلال برپایی آنلاین‌ کلاس‌ها، یک روز معلم ما به همه گفت که می‌توانید در المپیاد شرکت کنید و یک ایده‌ را برای من بفرستید… من اول چهار ایده برای معلمم فرستادم که یکی از ایده‌هایم به نام خودخواه پذیرفته شد.
او افزود: با آن ایده‌ در المپیاد چهارم شرکت کردم و در یک گروه خیلی خوب با دوستان خوبی افتادم. آقای بیژن میرباقری عزیز و آقای فریبرز آهنین مربی و منتور ما بودند که با آنها در یک گروه به نام مارول بودیم و گروهمان در قسمت ایده مدال برنز گرفت. از حضور در این گروه خیلی تجربه کسب کردم و خیلی برایم مفید بود.
روشنفکر گفت: مربی و منتور ما خیلی خوب بودند و به ما روحیه می‌دادند. دوره کلاس‌های ما در المپیاد با وجود این که پر از نشاط بود، سینما را برایمان جدی‌تر کرد و ما هم آن را جد‌ی‌تر گرفتیم.
او با اشاره به انگیزه مضاعفی که از چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان و کسب مدال برنز گروهی به دست آورده است، گفت: قصد دارم در آینده هم سینما را ادامه بدهم.