المپیادی‌ها | مائده‌سادات آب‌سردی: با موفقیت در المپیاد، علاقه‌ام به نوشتن بیشتر شد

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مائده‌سادات آب‌سردی ۱۵ ساله از شهرستان ایوانکی (استان سمنان) گفت: من با کمک و راهنمایی‌های استاد خوبم خانم سلیمانی در المپیاد شرکت کردم و ایده‌ «صدای رهایی» را به المپیاد فرستادم. ایده‌ من در المپیاد به‌عنوان ایده‌ مهمان پذیرفته شد و پس از آن در کلاس‌های مجازی المپیاد شرکت کردم و گروه نقاب که من هم عضو گروه بودم، مدال طلا را کسب کرد.
او ادامه داد: مهم‌ترین تجربه‌ای که از کلاس‌های المپیاد کسب کردم، از نظر خودم این بود که هر ایده یا فیلمنامه‌ای که می‌نویسم اجازه بدهم دیگران راجع به آن نظر بدهند و آن را نقد کنند چون به این ترتیب نوع دید دیگران نسبت به ایده یا فیلمنامه‌ی خودم را می‌فهمم.
آب‌سردی گفت: حضور در کلاس‌های مجازی مهدی رضایی و غلامرضا رمضانی در گروه نقاب و هم‌صحبتی با بچه‌های گروه، کلی خاطره‌ قشنگ برای من به همراه داشت. آقای رضایی در کارشان بسیار دقیق و منظم بودند و نظرهای خوبی می‌دادند و راهنمای خوبی برای ما بودند. همچنین آقای رمضانی مهربان بودند و در عین برخورداری از نشاط، خیلی جدی با ما کار کردند.
این نوجوان گفت: انشاء‌الله قصد دارم که این راه را ادامه بدهم؛ به این دلیل که به نوشتن علاقه‌مند شدم و این عرصه را دوست دارم.
او در پایان از تمامی عوامل اجرایی المپیاد، استادان و داوران تشکر کرد و خطاب به آنها گفت: امیدوارم که سال بعد به‌صورت حضوری همه‌ شما عزیزان را بتوانم ملاقات کنم.