المپیادی‌ها | محمدامین استیری: فعالیت در سینمای انیمیشن را ادامه خواهم داد

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «محمدامین استیری»  ۱۵ ساله از اسلامشهر (استان تهران) محصل پایه دهم هنرستان موفقیان در رشته‌ کامپیوتر در مورد چگونگی شرکت در المپیاد فیلمسازی نوجوانان، گفت: توسط تیزر تبلیغاتی که از تلویزیون پخش شد، ‌در جریان برپایی المپیاد قرار گرفتم و مصمم شدم در آن شرکت کنم.

او که با اثر «کروناه» در بخش فیلم این دوره المپیاد شرکت کرده بود، گفت: من به واسطه فعالیت در زمینه انیمیشن موفقیت‌های زیادی در جشنواره‌ها کسب کرده بودم، ولی در این دوره المپیاد، توانستم مدال نقره‌ گروهی (در گروه هم‌سینمایی) را در بخش ایده به دست بیاورم که برایم باارزش بود.

استیری همچنین درباره تجربه‌هایی که از کلاس‌های مجازی المپیاد به دست آورده است، گفت: من با وجود فعالیت در عرصه انیمیشن، در ایده‌پردازی مشکل زیاد داشتم ولی با کمک اساتید گروه هم‌سینمایی، یاد گرفتم که چطور ذهنم را خلاق کنم و به ایده‌های خوبی برسم.

او ادامه داد: شاید اگر کلاس‌های دیگری شرکت می‌کردم، به اندازه کلاس‌های مجازی المپیاد برایم سودمند نبود و شاید سخت‌تر این نکات را یاد می‌گرفتم ولی «وحید گلستان» منتور گروه و «حافظ آهی» مربی گروه هم‌سینمایی به‌خوبی نکات مهمی را به من انتقال دادند و از آنها ممنون هستم.

استیری گفت: من انیمیشن‌سازی را خیلی دوست دارم و دوست دارم فعالیت در این عرصه را ادامه بدهم و انیمیشن‌های زیادی بسازم. کارهایی که مخاطبان زیادی جذب کند.