المپیادی‌ها | غزل فرهادی: فعالیت سینمایی را پس از المپیاد فیلمسازی جدی‌تر ادامه می‌دهم

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «غزل فرهادی» ۱۷ ساله از شهرکرد (استان چهارمحال و بختیاری) گفت: از قبل در عرصه تئاتر و سینما فعالیت داشتم اما با دیدن فراخوان چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور علاقه‌مند به حضور در آن شدم و با فیلم «تولدت مبارک» به بخش مهمان این المپیاد راه یافتم. همچنین در این دوره توانستم مدال طلای گروهی در بخش ایده را با گروه «نقاب» به خاطر ایده گروهی «هاف تایم» به دست بیاورم.

او با اشاره به آموخته‌هایش در کلاس‌های مجازی المپیاد چهارم ادامه داد: از حضور در این کلاس‌ها با چگونگی ایده‌پردازی و پرورش ایده‌ها آشنا شدم و نکات مختلفی در زمینه ساخت فیلم کوتاه و تبدیل شدن ایده به فیلم را آموختیم. کلاس‌ها برای ما انگیزه مضاعفی را به وجود آورده بود چنانچه هر روز صبح زود سر کلاس آنلاین حاضر می‌شدیم و مربی و منتور گروه ما، (غلامرضارمضانی و مهدی رضایی) با انرژی و نشاطی فوق‌العاده همراه با نگاهی جدی و حرفه‌ای کلاس‌ها را برگزار می‌کردند و برپایی مجازی کلاس‌ها، برای ما آورده‌های زیادی داشت.

فرهادی درباره چشم‌انداز خود از ادامه فعالیت در سینما گفت: من ۷ سال است که در این عرصه مشغول هستم اما بعد از حضور در المپیاد فیلمسازی و موفقیت گروهی که به دست آوردیم، به‌خاطر همین علاقه  و میل به تأثیرگذار بودن، قصد ادامه دادن گسترده‌تر فعالیت سینمایی‌ام را دارم.