المپیادی‌ها | مرضیه اسمعیلی: یادگیری نوشتن ایده از مدال هم برایم ارزشمندتر بود

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «مرضیه اسمعیلی» ۱۶ساله از تهران (استان تهران) درباره چگونگی حضورش در المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور گفت: من در پی حضور در المپیاد سوم و موفقیت در آن، از طریق صفحه جشنواره در اینستاگرام با فراخوان چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان مواجه شدم و ایده «مشکلات و امکانات اینترنت» را نوشتم و برای شرکت در المپیاد ثبت‌نام کردم که از سوی هیأت انتخاب این دوره پذیرفته شد و در المپیاد شرکت کردم.

او ادامه داد: در این دوره از المپیاد موفق شدیم به همراه گروه «عاشق» برای ایده گروهی «شکلات» مدال نقره را به دست بیاوریم اما موفقیت مهم‌تری که برایم رقم خورد، یادگیری نوشتن ایده و تبدیل ایده به فیلمنامه بود.

اسمعیلی گفت: خاطره جذاب زیادی از این دوره المپیاد و حضور در کلاس‌های مجازی گروه «عاشق» با حضور منتور و مربی بااخلاق گروه، «سیدجواد هاشمی» و «نواب محمودی» دارم. قشنگ‌ترین خاطره من هم موقع گرفتن مدال نقره بود که البته اول کمی ناراحت شدم چون سال گذشته هم در المپیاد مدال نقره گرفته بودم و امسال به امید کسب مدال طلا در المپیاد شرکت کردم. با این وجود وقتی خوشحالی و لبخند بچه‌های گروه را دیدم، بهترین خاطره‌ام از این دوره رقم خورد. به ویژه آنجا که آقای محمودی به من گفت که کسب دو مدال پشت سرهم نقره، به اندازه یک طلا ارزشمند است!

او در پایان با قدردانی از دست‌اندرکاران المپیاد فیلمسازی نوجوانان گفت: قصد دارم فعالیت در زمینه سینما و فیلمنامه‌نویسی را ادامه بدهم، چون به شدت به نوشتن علاقه دارم.