المپیادی‌ها | آیناز افرازی: در گروه «بچه‌زرنگ‌ها» روی کار گروهی تمرین کردیم/ برای رسیدن به هدفم مصمم شدم

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «آیناز افرازی» ۱۷ساله از رفسنجان (استان کرمان) درباره چگونگی حضورش در المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور گفت: من از طریق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با این المپیاد آشنا شدم و با فیلم «آخرین برگی که افتاد» به عنوان یکی از ۳۶ فیلم پذیرفته شده در المپیاد در این دوره شرکت کردم.

او ادامه داد: امسال همچینن با حضور در کلاس‌های مجازی المپیاد توانستیم در گروه «بچه زرنگ‌ها» با سرپرستی حامد جعفری و مربی‌گری تی‌یام یابنده با ایده «بازمانده» مدال برنز این المپیاد را به صورت گروهی به دست بیاوریم که برای همه ما خوشحال‌کننده بود.

افرازی گفت: کار کردن به صورت گروهی در کنار مربیان متخصص این گروه، برای ما بسیار جالب بود و از طریق این کلاس‌ها، روش‌های پرورش ایده را به خوبی یاد گرفتیم به ویژه آن که آقایان جعفری و یابنده مربی و منتور گروه «بچه‌زرنگ‌ها» روی کار گروهی تأکید زیادی داشتند.

این نوجوان هنرمند در پایان با قدردانی از همه مربیانش و دست‌اندرکاران المپیاد فیلمسازی نوجوانان گفت: در آینده قصددارم انیمیشن ساز شوم و این راه را دنبال کنم. موقعیت حضور در المپیاد فیلمسازی نوجوانان ولو به صورت مجازی، فرصت خوبی شد تا در شرایط آموزشی و اجرایی درستی قرار بگیرم و این هم خیلی جذاب بود و هم باعث شد در راه رسیدن به هدفم مصمم شوم.