المپیادی‌ها | سیدمهدی موسوی‌زاده: موفقیت سه روزه «بچه‌زرنگ»ها برایمان جالب بود

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «سیدمهدی موسوی‌زاده»‌ ۱۶ ساله از خمینی‌شهر (استان اصفهان) گفت: وقتی در جریان برپایی چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان قرار گرفتم، ایده «صدا» را نوشتم و به المپیاد ارائه دادم که در بین ۲۷ ایده انتخاب شده این دوره المپیاد قرار گرفت.

او ادامه داد: در المپیاد چهارم در گروه «بچه زرنگ» به سرپرستی «حامد جعفری» و مربی گری «تی‌یام یابنده» قرار گرفتیم که به نظرم یک دوره کامل و مفید بود و این مربیان، با انرژی و اخلاق خیلی خوبی که داشتند، تجربه‌های خوبی را در زمینه شناخت ایده و چگونگی ایده‌پردازی به ما منتقل کردند.

موسوی‌زاده گفت: حضور در کلاس‌های مجازی المپیاد برای من خیلی جذاب بود و از سویی موفقیتی که گروه ما در این دوره به دست آورد، برای همه ما جالب توجه بود. این که توانستیم در سه روز روی ایده «بازمانده» کار کنیم و این ایده را تمام کنیم و در نهایت مدال برنز گروهی را در اختتامیه المپیاد به دست بیاوریم.

او در پایان گفت: تجربه شرکت و حضور در المپیاد فیلمسازی نوجوانان برای من تجربه نو و خوبی بود و تلاش می‌کنم تا مسیر نوشتن و فیلمسازی را ادامه دهم چون سینما را دوست دارم.