المپیادی‌ها | سعید حسن‌پور: حضور در کلاس‌های المپیاد، کیفیت کار ما را ارتقا می‌دهد

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «سعید حسن‌پور» ۱۵ ساله از هچیرود (استان مازندران) گفت: من فیلم انیمیشن «زمین» را که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ساختم، به المپیاد فیلمسازی ارائه دادم که در بین ۳۶ فیلم پذیرفته شده قرار گرفت و به المپیاد راه پیدا کردم.

او ادامه داد: این حضور برای من تعیین‌کننده است و می‌تواند زمینه‌ساز تداوم فعالیت و حضور در دوره‌های بعدی المپیاد با کارهای دیگرم باشد و این انگیزه را ایجاد کند که با یک انیمیشن قوی‌تر، بتوانم مدال طلای المپیاد را به‌دست بیاورم.

حسن‌پور با اشاره به کلاس‌های مجازی المپیاد گفت: در المپیاد چهارم من در گروه «بچه زرنگ» قرار گرفتم که «حامد جعفری» منتور و «تی‌یام یابنده» مربی ما بودند که خیلی خوب با ما کار کردند و ما می‌توانستیم با آنها خیلی راحت صحبت کنیم و سئوالات‌مان را بپرسیم.

او با اشاره به این که ایده گروهی «بازمانده» از گروه بچه زرنگ توانست مدال برنز المپیاد چهارم را به دست آورد، ادامه داد: صحبت‌های مربیان این دوره درباره ایده و ایده‌پردازی برای من خیلی مفید بود و قطعا آنچه آموختم، در کیفیت کارهای بعدی من در زمینه انیمیشن اثرگذار خواهد بود.

این هنرمند نوجوان گفت: یکی از خاطره‌های جذاب و به یادماندنی ما، حضور در نشست‌های انتقال تجربه با حضور «رسول صدرعاملی»، «ایرج طهماسب» و «مرضیه برومند» در سه روز مختلف بود که برای ادامه راه‌مان مفید و راهگشا بود.

حسن‌پور در پایان گفت: حتما قصد دارم فعالیت سینمایی را ادامه بدهم و تلاش می‌کنم تا بتوانم در ادامه راه، یک فیلمساز و فیلمنامه‌نویس موفق شوم.